Отже, в Audi продовжують нарощувати темпи розвитку електричних моделей тому в 2021 році Q4 E-tron вже не сприймається екзотичним транспортним засобом. Цікаво, що німці вивели на ринок не тільки звичайний Q4 E-tron а і його купе версію під назвою Sportback. Q4 e-tron - це перша серійна Audi, побудована на платформі MEB для електромобілів концерну Volkswagen. Як і Mercedes EQA новачок виступатиме в преміум сегменті, що також робить його конкурентом для Tesla Model Y. На старті продажів модель Q4 e-tron буде доступна з трьома різними варіантами силових агрегатів включаючи повний привід quattro. Базова версія Audi Q4 e-tron оснащена електричним двигуном на 168 к.с. та акумуляторною батареєю на 52 кВт-год. Задньопривідний кросовер розвиває максимальну швидкість у 160 км/год, при цьому першу сотню він здатен набрати за 9 секунд. Заряда акумуляторної батареї вистачає на 300 км пробігу. Також особливістю базового Q4 e-tron можна вважати сумісність із зарядними пристроями змінного струму на 7 кВт та швидкої станції зарядки потужністю 100 кВт. Перехід на наступний рівень коштує додатково 6 тисяч євро, до нього входить більш потужний акумулятор та додатковий двигун позаду, який продукує 200 к.с. У такій версії динаміка розгону з 0 до 100 км/год скорочується до 8,5 секунд. Завдяки батареї на 77 кВт-год кросовер має запас ходу на 400 км. Топовий варіант Q4 e-tron 50 quattro коштує більше 55 тисяч євро, але має краще оснащення та повний привід. Швидкість проходження 0-100 км/год дорівнює 6,2 секунди. Також у стандарті клієнти отримають швидку зарядку та декілька опцій доступних для топової модифікаціїї без доплати.
Audi Q4 E-tron в базі має світлодіодні фари, 19-дюймов легкосплавні диски. Вже у обробці S-Line додаються 20-дюймові колеса, агресивні бампери, спортивна підвіска, спортивне кермо та додаткові елементи оздоблення. Інтер’єр виглядає дуже функціональним та сучасним одночасно і крім цього німці спроміглися виконати салон з якісних матеріалів. В середині електричного кросовера дуже тихо та комфортно. Навіть шум від колісних арок та кузова не доходить в середину машини. Світлодіодна підсвітка, яка особливо яскраво виглядає уночі викликає приємні враження.
Багажник Q4 e-tron становить 520 літрів, виміряних до лінії вікна і це дуже непоганий показник у класі. Новачок може похизуватись технологією доповненої реальності та сучасною мультимедійною системою, яка керується як голосом так і на сенсорному управлінні. На кросовері дебютує декілька нових систем з безпеки що також вплине на розвиток автомобілебудування у майбутньому…